29. mai 2011

Husplan

Her er et utkast av husplanen. Jeg har selvfølgelig gjort om litt. 
Underetasjen, altså sokkelen, skal vi leie ut. Vi skal ha vår inngangen (på høyre side) i denne etasjen, med gang, vaskerom og teknisk/bod.




Her er 1. utkast av hovedplanet. Jeg var ikke helt fornøyd med den etter vi har vært en del timer oppi tomta og jobbet. Så da ble helga før 17.Mai brukt til å tegne om.  

Slik ønsker jeg å ha det :) Grunnen til det er at vi er så heldige å den fine skogmarka på baksiden, med hvitveis, bjørk, tyttebær, blåbær... ja skikkeli flott bakside. Og jeg har alltid ønsket meg stua med dobbel verranda dør hvor jeg tar skogen inn i stua og stua ut i skogen :) 

Veggen mot venstre, hvor litt av stua, spiserom/kjøkken og verranda er utsikten. Og den er også viktig å få frem.

Ellers har vi soverommet, badet og trapp opp til loft og ned til gang/vaskerom.




Loftet: Her ønsker jeg 3 soverom og et fellesrom. Et loft for ungene (når de kommer en gang i fremtiden, hehe)



Gjerne gi meg tips ang hva jeg bør tenke på :)
Jeg føler jeg har tenkt igjennom alt, men det er bestandig noe man glemmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar