29. mai 2011

I have a dream :)

Sitter å drømmer meg bort. Tenker på huset vårt som vi skal bygge neste år - hvordan kjøkkenet skal være, farger, møbler... ja, man blir jo litt tullete i hodet av å tenke og glede seg så mye. 


Vi har bestemt hustypen. Det var faktisk Pål (samboeren min) som ville ha det huset. Og jeg syns også det er kjempe fint. Han jobber som tømrer til Systembygg. De bygger husene til Nordbohus. Det heter Merkur, du kan se bilde av det under her.



Det blir bygd opp slik du ser det her, men møne skal gå andre veien og jeg vil ha 1 m større. Hvis det lar seg gjøre, med tanke på str på tomta, som er 714m2, og at det blir plass til dobbel garasje. Drømmen til Pål det hehe :P





Mål
  1. Bruksareal: 231.8m²
  2. P-Rom: 211.9m²
  3. Bebygd areal: 136.9m²
  4. Bredde: 11.0m
  5. Lengde: 11.0m







Kommer med et innlegg om planløsningen senere. Nå skal jeg legge meg, er trøtt å sliten etter en lang dag med fjerning av trær og skog fra området rundt tomta. Ny dag i morgen til å jobbe litt mer. Jeg elsker tomta og plassen mer og mer for hver gang jeg er der. weeee gleder meg!!!!

God natt! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar