15. mars 2013

Snart nytt kjøkken :D

God fredag og god helg :D

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av kjøkkenet som jeg har tegnet på IKEA sine sider :)
Tror jeg kommer til å kose meg skikkelig her, masse skapplass, god plass til å lage mat og vi får spisebord!! Endelig kan vi invitere venner og familie på middag. Og vi får oppvaskmaskin (gjett om vi er lei av å vaske opp kopper for hånd), ny ovn/steketopp, kjøleskap og fryser.
Høres nesten ut som vi har levd i steinalderen, uten noe av dette :P 
Men regner med mange av dere har det akkurat likedan. 

Kjøkkenet er fra IKEA, som dere sikkert har fått med dere og heter Lidingö offwhite. Vi skal ha helt sort laminat benkeplate (ønsker oss stein plate, men det blir senere) FINTORP håndtak, BOHOLMEN oppvask, HOVSKÄR blandebatteri og hvitevarer som jeg ikke husker :P


 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar