21. mars 2013

Jeg liker å ha gavekort fra IKEA :)

Hei hei:)

Snart er det påskeferie og i år skal vi være hjemme første gang på mange år.
Som regel drar vi til Fosen, enten til svigermor eller på hytta, men i år skal vi sitte å vente på litja i magen. Hun kommer sikkert ikke før termin, sta som hun er, men vil ikke risikere å være strandet på Fosen. Det kunne blitt en meget interessant tur inn til by`n hvis vannet har gått :P
Da tror jeg han far i huset har blitt stein hakke toillat på godt trøndersk, hehe ;)

Jeg skulle ikke skrive om hvor toillat han er/ kan bli for da har det blitt et veldig langt innlegg, men vise dere hva vi kjøpte på IKEA for et par dager siden.
Har ALDRI hatt med meg en såååå kjøpegal mann før og ihvertfall ikke på IKEA.
Jeg gikk og så på ting jeg lurte på om jeg skulle kjøpe og han sa "Må ta med den da" eller "skal ikke du ta med den å da?"
Jeg fikk hakeslepp og var i sjokk helt til jeg kom på hvorfor han var sånn: Vi har da gavekort!!! :P

Blid og fornøyd var vi begge når vi var ferdig på IKEA og det vi kjøpte var: 

- BJURSTA Spisebord (plass til 6 - 10 personer)

- BÖRJE Spisebordstol med Kungsvik sandfarget trekk, 6 stk.

- STENSTORP Tallerkenhylle (Mulig jeg maler den i en sprek farge slik at alt ikke blir så hvitt)

- INGOLF Barstol, 2 stk.

- EVALILL kjøkkenhåndkle og grytelapp (De måtte jeg ha for de var sååå søte :)

- ARV Servise, 18 deler (Fant vi i Billigkroken til 165 kr, så vi kjøpte 2 sett. Egentlig pris er 329kr) 

WEEE!!! Gleder meg til litja vår kommer og vi skal flytte :D:D:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar