6. okt. 2013

Deilige Søndag :D

Hei alle sammen :)

Nå har vi bodd i vår koselige leilighet i snart 5 mnd, og trives så ufattelig mye <3 Siden jeg har mammapermisjon så tilbringer jeg dagene med å kose meg med Emilie. Går i en lykkerus hver dag. Det er så godt å være mamma til ei så nydelig og god jente. 

Foruten det så har jeg store planer og ønskelista er lang på ting og tang jeg ønsker meg. I går ble jeg lei av å være inne, så tok med meg litja en tur på Skeidar og Living. Skeidar hadde flyttet lokale og jeg har ikke vært der. Det var sååååå mye fint. Blir flere turer dit ja ;P 

Jeg kjøpte ei knaggrekke og Bokstaven "E" på Skeidar og hylle med knagger og en knall fin lampe på Living. 

Så idag ble lampa montert opp på Emilie sitt rom og på vårt rom lysekrone fra IKEA. Det ble kjempe fint!! Kommer med bilder senere.

Har ikke fått hengt opp denne hylla ennå, men tror det blir fint :)




Her er et bilde av stua og spisebordet vårt:) Kjøpte lampa ÅRSTID på IKEA her forleden. Var så mørkt og trist på skjenken min og da måtte jeg baaaare ha denne lampe. KOSelig ble det :)
 
 Dere får ha en nydelig søndag videre. Blir snart vafler her og en tur til Leirfossen. Fuglene trenger litt mat :) hehe. Hei og Hå!!

                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar